Opleiding Receptionist/ telefonist
Als receptionist(e)/telefonist(e) ben jij de spil van het bedrijf. Jij kent het bedrijf door en door. Je ontvangt graag bezoekers. Geen dag is hetzelfde. Je geeft antwoord op vragen en je verwijst bezoekers door naar de juiste collega. Je maakt de vergaderruimte in orde en je helpt jouw collega’s met licht administratief werk.
Na deze opleiding heb je de vaardigheden om als receptionist(e)/ telefonist(e) aan de slag te gaan.
Opleiding Callcenter medewerker
Als callcenter medewerker heb je contact met klanten via de telefoon maar ook via de e-mail. In het telefonische contact kun je te maken krijgen met inboundgesprekken, outboundgesprekken of met beide. Als callcenter medewerker verkoop jij producten of diensten.
Na deze opleiding heb je de vaardigheden om als callcenter medewerker aan de slag te gaan.
Opleiding Medewerker Klantcontact/ Klantenservice
Als klantcontact medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klanten. Je helpt hen met vragen en lost problemen op. Dit doe je veelal telefonisch of per mail. Je verwijst de klant door naar een andere afdeling als je het zelf niet op kunt lossen.
Na afloop van deze opleiding ben jij helemaal klaar om aan de slag te gaan als professioneel klantcontact medewerker.
Opleiding Verkoopmedewerker
Als verkoopmedewerker adviseer je klanten en promoot je producten. Je lost klachten op en je voert simpele administratieve taken uit. Je kunt gaan werken in een callcenter of in een winkel. Klantcontact en een goede service verlenen is een belangrijk onderdeel van de baan.
Aan het einde van de opleiding heb jij alle vaardigheden om aan de slag te gaan als Verkoopmedewerker.
Het slagingspercentage ligt boven de 90%. Dit hoge percentage is mogelijk door onze kleine klassen, de examentraining en de professionele begeleiding van onze docenten.