Opleiding Medewerker Bediening Horeca

De voornaamste taken van een Medewerker Bediening zijn het opnemen en doorgeven van bestellingen, het klaarmaken en serveren van dranken, kleine gerechten en/of snacks en het opmaken van de rekening. Je werkt in een restaurant, grand café of eetcafé.

Als horeca medewerker ben jij het visitekaartje van het bedrijf. Wij leiden je op tot een échte horeca professional.

Opleiding Cateringmedewerker

Als cateringmedewerker ondersteun je de catering op verschillende evenementen en locaties. Denk hierbij aan een hotel, museum of theater. Je bent daarbij verantwoordelijk voor het eten en drinken voor de gasten. Daarnaast kun je ook ingezet worden bijvoorbeeld achter de bar of bij de garderobe.

Deze opleiding biedt je de kennis en de vaardigheden om uit te blinken in je rol als cateringmedewerker.

Opleiding Hospitality medewerker

Als hospitalitymedewerker ben jij het visitekaartje van het bedrijf. Je bent het eerste aanspreekpunt. Je werkt op plaatsen waar veel mensen samenkomen en waar het noodzakelijk is om deze mensen te ontvangen. Denk hierbij aan een luchthaven, een museum, een congresscentrum, een voetbalstadion of een ziekenhuis. Je werkt in de ontvangsthal of in een lounge. Je ontvangt bezoekers en je helpt hen daar waar nodig.

Na deze opleiding ben jij een vakbekwaam hospitalitymedewerker!

WIE BEN JIJ?

  • Je wilt graag voor anderen zorgen
  • Je werkt graag samen
  • Je staat ingeschreven bij het UWV als werkzoekende

BELANGRIJKE INFO

  • Eisen vooropleiding: geen
  • Startdata: maandelijks
  • Studieduur: 20 weken, combinatie van thuisstudie + 8 klassikale bijeenkomsten
  • Erkend diploma: ja

KANS OP WERK

Er is veel vraag naar medewerkers in de horecabranche. Er worden momenteel deeltijd en fulltime functies aangeboden bij hotels, restaurants, grand cafés, theaters, musea, clubs etc.

WEETJE

Succesvolle hospitality medewerkers vinden het klantcontact leuk en willen een klant graag van dienst zijn. Teamwork speelt daarbij een belangrijke rol. Samen met je collega’s in jouw team bekijk je voortdurend hoe de klantenservice verder kan worden verbeterd.

Het slagingspercentage ligt boven de 90%. Dit hoge percentage is mogelijk door onze kleine klassen, de examentraining en de professionele begeleiding van onze docenten.

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search